şaşı oku şaşır

Üçleme, üşenme

Sana zahmet verdim ey Mahmut, kel Mahmut diyeceğim ama kelinde kalbin gibi tamirli.

Yara bandı yapıştırdığın yüreğine, yaptırdığın saç ekimi ile güç katacağını sanacak kadar da salaksın ayrıca.

Yaşadığın dil tembelliğine çare bulamazsan iyice yalnız kalacaksın.

Din dan dong..

Acıklı bir şiir okumak ister Ceren, Murathan Mungan çıkar karşısına filan, onu da bilmeden seçer ya neyse..

Okur ‘’acıklanır’’, dinler hüzünlenir, seslendirir yankılanır filan, o da yaşadığı acı kadar sahtedir.

Din dan dong..

Polis Recai raporunda adamı sıkıştırmış, imzayı da çaktırmıştır tutanağa. Aslında sevgisizliktir suçu da, Recai ona usulsüzlükten yakalamış, feriştahı gelse temizleyemeyecektir artık onu, sabıkasına işlenmiştir çoktan.

Saatler öğleden sonra 4 ü filan gösterdiğinde karakoldakiler Recai’nin bir katakulli ile bu suçu adama yüklediğini anlamışlar, rütbesizlikleri ilk defa maaş kaygılarının önüne geçmiş, evkur la çözebildikleri madde sorununa, haksızlığı düzeltebilecek bir mağaza bulamayacaklardı.

Din dan dong…

Ah be Mahmut, azıcık konuşsaydın, diline vuran felcin, kalbindekine yakın olduğunu anlatsaydın, derdini ona anlatabilseydin, yorulmasaydın anlatmaktan, bari sustun Ceren’e de, babasına konuşsaydın, amca deseydin, baba diyemeyeceğini anladın da Recai bey deseydin…

Sevginin suçunu bedeneni çektirmeseydin tüm yürekliler gibi, azıcık konuşaydın….

1 thought on “Üçleme, üşenme”

  1. Yok be abim, ben kel değilim, bugün saç tıraşı oldum, berber bu yaşta bu kadar saç, “helal vallhi” dedi.. 🙂 Ceren benim kızım sayılır, nasıl kıyarım onun geleceğine?. O da evlenecek inşallah, elin herifinin dertleriyle uğraşacak. Şimdilerde olduğu gibi tüp bebek yapacak, iki embriyodan biri otistik doğacak belki. Uğraşamam Ceren’le, benim derdim bana yeter… (selamlar) 🙂

Bir Cevap Yazın

