Öyküler möyküler

Bir replik

Elimde sana yazdığım, ama sakladığım kâğıt var. Sana verebileceğimden o kadar emindim ki, sonrasında kendime katık yapmak hiç aklımda yoktu. Söylediklerimi dinlemedin önceleri, yazdıklarımı da okumayacaksın biliyorum.

Birinci bölüm beşinci sahne ondörtdüncü tekrar;

-Arkadaş bir daha okuyayım sen sevgilim ol yine

*Ama bu son olsun

-Bak bana,  o bana hiç yan yan bakmazdı. Önce bana sevgiyle bak.

*Daha seni tanıyalı 25 dakika oldu

-Olsun sen dediğimi yap, ellerini de bağlayarak konuşma benimle.

*Offf  off

-Başlıyorum;

Sigarasını gene marifetmiş gibi ben yaktım beş kişinin içinde. Saleple sigara içerdi benim ki. Gene öyle soğuk bir gündü, beni gene ısıtmayı başarmıştı ve bende, gene başaramamıştım.Salıncaktaydım sanki, o bir şeyler anlatıyordu bense sallanıyordum, üzerime üflediği dumanlardan olsa gerek pilottum, onlara inat lakayıt olamadım hiç…ne mümkündü ki onun yanında olmak ….

*Beni ne kadar daha tutacaksın? Elimde sigara ve elim kokacak.

-Dur atma dibini hep bana verirdi, ver hemen

Bir an gelir ve mimikleriyle beni kaçır derdi, o mimiklerinden birine şahit oluyordum. Hep onu farklı bir yerlere götürme çabam; bu sefer gene zorlanacaktı, olsun, su birikintisi olsunda,  göl olsun, deniz olsun, hatta yağmur bile kabulüydü. Belkide en sorun çıkarmadığı, beğenisine yenik düşmediğim konuydu bu…

-Hadi hırpalama bakışını at, tarif etmiştim sana

*Ben bunu yapabileceğimi sanmıyorum

-Vazonu kırmış çocuğuna kızıyormuş gibi yap, bir taraf tanda ütü işini akla getir işte iki duygunun birleşimiyle ne hissediyorsan onun gibi bir şey.

              *Hadi ver şu kâğıdı ben götüreceğim hatta okuyacağım, onu çok sevdiğini de anlatacağım.

-Sıradan bir yaklaşım içindesin

*Sıra dışı bir şeyler yapıp sana ki, tanışalı yarım saat oldu, dublörlük yapacağıma postacılık yaparım. Hadi ver elindekileri…

Birisini daha çıldırtmış olmanın utangaçlığı ile düşünmek zamanı gelmişmiydi yine. Bir süre sonra bu kızcağıza mı mektup yazacaktım….

1 thought on “Bir replik”

Bir Cevap Yazın

