şaşı oku şaşır

Gönül çekmecesinin üzerindeki, vazoda ki çiçekler.

-Aradım gene, gönül çekmecem de bile yoksun, kaldı ki yaş ilerledikçe unutacaklarımı koyduğum yegâne yerdi orası. Her nesne birisini hatırlatır bana. Senin le alakalı bir şey koymamışım üzgünüm.

*nasıl hatırlayamazsın?

-yalnızlığımda emeği geçenlerdensin sen, niye saklıyım ki seni..

*hani hatırlamıyordun?

-artık hatırlamıyorum… Ben 10 hava yastıklı bir araçta, arka sağda, hemde bebek koltuğunda oturan bir yolcuyum bu hayatta…

*İyi yolculuklar demeyeceğim, korkaklarda bir işe yaramaz… Sen niye trenle gitmiyorsun ki daha da güvenli değil mi?

-daha temkinliyim dedim tekdüzeyim demedim ki…

Bir kiiii…

Yaşanmışlıklar bir demet olmuş, gönül çekmecesinin hemen üstündeki vazoda, son iki günlük ömründe sadece kokularından faydalanmak varken, ne güzeldi diyip hayıflanmaktı belkide vazgeçtiği… Oysa toprak anada daha ne çiçekler, ne güzellikler vardı. İşte yolculuğu bunaydı…

Bir Cevap Yazın

