şaşı oku şaşır

KDKKKDIEPSKCIKEDOIJDK DSEIJDIKDKKDİIAĞĞED

Kötülere yağdanlık eden bir sürü talebe gördüğüm sabahlardan biriydi, ilk masum hareket bir dal sigara yakmaktı bugün hayatımda. Düşünce bulutlarıyla dolu duman, ilk soru işaretlerinin başlangıcıydı.

Kendisiyle sohbet etmesi ve ona vakit ayırması uzun sürmedi. Kahretsin ki ev ile işyeri yakındı. Hal bu ki gene bir şöyle uzun yolculuk yapsa, kendisiyle sohbet etse, hep yatakta ve tavana bakarak mı olacaktı sohbeti. İlk diyalogu insanoğluyla, ama tanıdık bir yüzle başladı….

 

*Mademki gelmedi, ben giderim

-Gitme

*Neden

-O, kırmızıyı sevmez, bu üstündekileri ya değiştir git, ya da gitme

*Bir kırmızı için gitmeyeceksem, kafamda ki bir soru için bin kere giderim ben

-Yapma bence

*Çıkınca seni ararım.

-İnşallah…

Gene bildiğini yaptı, gene, genleri ona yön verdi. Gene kahretsin diyecek ama…

3 saat sonra..

Telefon kapalı

5 saat sonra kapalı

3 gün sonra gene kapalı…

Düşünürken bilgisayarda bomboş;  Erol Evgin’den İşte öyle bir şey çalıyor, anlamsız mutsuzluğu klavyelerde dokunma hissi yarattı. O dinledi elleri dokundu;

IfkfckkfdkdkmoİPOIDXSNKXDİD

KDKKKDIEPSKCIKEDOIJDK DSEIJDIKDKKDİIAĞĞED

Gel sen ne çektiğimi bir bana sor….

Telefon çalıyor, telefonda ki;  geni yüzünden suçlu arkadaş…

-Alo alo

*Tamam hallettim

– Çözdün mü aklındaki sorularını?

*Evet

-Ne dedi?

*Bulamadım ki.

-Ee neyi çözdün adamı bile bulamamışsın daha..

*Onla karşılaşmayı göze alınca her şey çözüldü

-Manyak saatlerdir seni arıyorum ve merak ettim sense;  içsel bir çözümle sonuca ulaşmışsın. Üstüne telefonun kapalı…

*Hiç anlamadın anlamayacaksın da beni. Bak şimdi;

‘Yol da olmak, çözümün ta kendisidir. Ertelemek, başlamamak, korkmak, kaçmak, çözümsüzlüğün belirtileridir. Görüşmeden de, görüşmeyi göze alıp, yola çıkmak da gerçekleri kabul etmek anlamına geldi. İşte bak, sorunumun çözümü ben oldum.’

O ise hala dinlediği şarkısının etkisiyle;

Evlerin ışıkları bir bir yanarken bendeki karanlığı bir de bana sor. Bir ben uykusuz, bir  ben huzursuz, bir ben çaresiz, bir ben çaresiz….

Bir Cevap Yazın

