Hayat, mayat işleri

hayatımı kurduğum düzen üzerine;

İlk uçuşumdu, herşey yepyeniydi gördüklerimle. Hostesler, hızlı ve lakayıt konuşan pilotlar, minnacık kültablaları, sıkış tepiş koltuklar…Yıl 1992 falan..Aylardan ağustos..

Hepsi; belki bir daha göreceğim, düşüneceğim belki de hiç aklıma bile gelmiyecek  bir sürü şeylerdi…

Biri hariç…. kabindeki basınç düşerse başınızın üstündeki oksijen maskeleri otomatik olarak açılacakla başlayıp; ‘önce kendi maskenizi sonra çocuğunuzun maskesini takın’ la biten…

Ben bunu hayat felsefesi haline getirdim. Mutluluk oyunları oynadım üstüne..Ben mutlu olursam yanımdakiler de mutlu olur dedim hep. Zenginsem; yanımdakiler de, bilgi sahibiysem; onlar da, vb…

İşte üzerine inşa ettiğim hayat amacım. Önce biz, sonra sevdiklerimiz, biz olmazsak sevdiklerimiz zaten olmaz. Biz var olursak herşey var olur. ‘Önce kendi oksijen tüpümüz, sonra da sevdiklerimizinki..’

6 thoughts on “hayatımı kurduğum düzen üzerine;”

  1. Eyvallah, yaklaşımınız ve mesajı yaşam felsefesi olarak deneyimlemeniz çok güzel. Tebrik ederim.

Bir Cevap Yazın

